Samarbeidspartnere og rabatter 2021

10 % rabatt på alle kjøp.

Ecosmil er en norsk nettbutikk som selger tøybleier og tilbehør av kjente merker bl. a. Bambino Mio, Milovia, Kokosi, Magabi, Little birds Re-gatki, Care Aware, Pupus, Disana, XXKO. Tøybleier butikk tilbyr meget bra utvalg av tøybleier i alle systemer. Du kan finne her: lommebleier, alt-i-ett, sperrelag, innlegg, formsydde nattbleier, ullbukser, våtposer, brettebleier, snappi og alt annet som du trenger til å begynne med. I butikken finner du bleier til nyfødt, bleier i one size størrelse og til større barn.

Du kan også låne fra oss premature født tøybleiepakke – den eneste som finns i Norge.

Vi skal hjelpe deg å velge system og tøybleier som passer til barnet ditt og dine preferanser. Du kan spør oss om råd ift. til tøybleietilskudd og daglig bruk av tøybleier.

Velg tøybleier i rimelige priser og blir mer miljøvennlig!

5 % rabatt på alle kjøp.

Ecorumpa er en butikk med økologiske, zero waste tøybleier og tilbehør. Alle tøybleier i Ecorumpa er testede og anbefalte av oss og våre barn. Vi tilbyr høykvalitetsbleier sydd i godkjente stoff og materialer av kjente og likte merkevarer: Mommy Mouse, Kokosi, Lulli, Magabi etc. I butikken finner du bleier i forskjellige systemer og størrelser. Vi hjeper til å velge bleier etter dine behov og søke om et tøybleietilskudd.

10 % rabatt på tøybleier ved kjøp over 1400 kr før frakt. Merkene Disana, Smart Bottoms og Petite Crown er unntatt fra rabatten pga produsentenes vilkår.

Hos Gåsungen finner du økologisk utstyr til barn og baby, leker i naturmaterialer og et stort utvalg tøybleier og tilbehør. Leverandørene våre fremstiller sine produkter med hensyn til mennesker og miljø. Gåsungen har nettbutikk på gåsungen.no og fysisk butikk på Sagene i Oslo, og du er naturligvis velkommen innom for en titt. Tøybleiekurs for nybegynnere lørdager kl. 10 – les mer HER.

5% rabatt på alle kjøp.

LilleGullbleier sine produkter er testet i eget hjem og de produkter som selges i vår nettbutikk er produkter som er håndplukket med tanke på kvalitet, design, og bruksvennlighet. Tøybleier fra kjente og etablerte tøybleiemerker som selges hos LilleGull Tøybleier er av god kvalitet, og det er brukt materialer av god kvalitet til å lage tøybleiene. Disse jobber også for å sikre at det ikke er uetiske arbeidsforhold hos produsenten. LilleGull Tøybleier kjøper gjerne fra wahms(work at home mums) hvis det er mulig og er med på og støtte små hjemmebedrifter.

5 % rabatt på alle kjøp.

TøybleieRumpa syr hjemmesydde tøybleier på bestilling. Du bestemmer selv pulstoff, innerstoff og tekst på borrelåsen. Syr også stellekluter og stellemapper. Ferdigsydde tøybleier finnes også i nettbutikken. TøybleieRumpa har også egen stelleproduktserie i samarbeid med Landlig Velvære. Økologisk – fri for parabener, konserveringsmidler og parfymer. Innimellom vil det også finnes andre tøybleierelaterte produkter i nettbutikken.