Samarbeidspartnere og rabatter 2020

10 % rabatt på kjøp over 1500 kr før frakt. Enkelte merker og varer er unntatt fra rabatten.

Hos Gåsungen finner du økologisk utstyr til barn og baby, leker i naturmaterialer og et stort utvalg tøybleier og tilbehør. Leverandørene våre fremstiller sine produkter med hensyn til mennesker og miljø. Vi har tøybleier fra gode merker som Thirsties, TotsBots, LittleLamb m.fl. Gåsungen har nettbutikk på gåsungen.no og fysisk butikk på Sagene i Oslo, og du er naturligvis velkommen innom for en titt. Tøybleiekurs for nybegynnere lørdager kl. 10 – les mer her:

5% rabatt på alle kjøp.

LilleGullbleier sine produkter er testet i eget hjem og de produkter som selges i vår nettbutikk er produkter som er håndplukket med tanke på kvalitet, design, og bruksvennlighet. Tøybleier fra kjente og etablerte tøybleiemerker som selges hos LilleGull Tøybleier er av god kvalitet, og det er brukt materialer av god kvalitet til å lage tøybleiene. Disse jobber også for å sikre at det ikke er uetiske arbeidsforhold hos produsenten. LilleGull Tøybleier kjøper gjerne fra wahms(work at home mums) hvis det er mulig og er med på og støtte små hjemmebedrifter.

5 % rabatt på alle kjøp i nettbutikken.

Roggbif – fargerik og miljøbevisst syglede.
Roggbif er en nettbutikk som selger alt du trenger til å sy tøybleier, tøybind og lignende. Jeg har i tillegg en del økologiske stoffer i naturmaterialer og annet sytilbehør du trenger. Jeg syr også barneklær, tøybleier og tøybind for salg når tiden tillater det. Velkommen!

5 % rabatt på alle kjøp.

TøybleieRumpa syr hjemmesydde tøybleier på bestilling. Du bestemmer selv pulstoff, innerstoff og tekst på borrelåsen. Syr også stellekluter og stellemapper. Ferdigsydde tøybleier finnes også i nettbutikken. TøybleieRumpa har også egen stelleproduktserie i samarbeid med Landlig Velvære. Økologisk – fri for parabener, konserveringsmidler og parfymer. Innimellom vil det også finnes andre tøybleierelaterte produkter i nettbutikken.